Przejdź do głównej zawartości

Wiosna chyba już przyszła

Wiosna chyba już przyszła. Zleciało się do mnie mnóstwo ptactwa różnego gatunku. Jeszcze nie zdołałam wszystkim zrobić zdjęcia. Latały to tu, to tam, że trudno było zmieścić je w kadrze. Dzisiaj przedstawię te, którym udało się zrobić zdjęcia. Ten gatunek już co prawda znacie ale dzisiaj przyleciały różnokolorowe.

Najpierw obsiadły kwiatek...




...ale kiedy podeszłam bliżej to odleciały i tylko jednemu udało mi się zrobić zdjęcie.

Tutaj też tylko jeden się załapał na fotkę.


Na innym kwiatku udało mi się dwa z nich złapać...





Wreszcie chyba się zmęczyły i usiadły na pustych ramkach.
Kiedyś usilnie myślałam czym by te ramki wypełnić, ale dzisiaj już wiem, że pozostaną puste.




Komentarze

  1. Ach piękne to wiosenne stadko! Mogłyby i do mnie przylecieć.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są, strasznie je lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje ptactwo... Powiedz jakich czarów trzeba użyć by do siebie takie przywołać?...

    Pięknie się prezentują w tych ramkach... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie urocze stadko ptaszków!!!Śliczne są:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze ptaszki. Dobrze wiedziały,ze jak usiądą w ramkach to sie świetnie zaprezentują :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te Twoje ptaszorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Apuni,patrząc na Twoje kolorowe prace,mam wrażenie,że wiosna u Ciebie zamieszkała przez cały rok :)Ptaszorki boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. przewiosennie kolorowe, sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te Twoje ptaszki, takie radosne, wiosenne.No i pięknie potrafią pozować do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie jak nalot rajskich ptaków, pewnie równie barwnie śpiewają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są wyjątkowe. Tak radość z nich emanuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. zauroczyły mnie Twoje ptaszorki! i rameczka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak w raju! Piękne ptaki i fotki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz