Nowe pojemniki na przydasie

Tym razem motywy różane. Kiedy zobaczyłam te materiały, pomyślałam, że idealnie będą pasowały na pojemniki na przydasie. Uszyłam więc dwa nowe pojemniki. Są dosyć duże i wiele można w nich zmieścić. Poprzedni miał na bokach kieszonki z serduszkiem. Te troszeczkę się różnią.

Pierwszy ma kieszonkę z serduszkiem z jednej strony, natomiast z drugiej jest sznurowany i ma zawieszone serduszko.













Drugi jest sznurowany z obu stron. Na jednej stronie wisi serduszko a na drugiej stronie ma zawieszony mały woreczek np. na lawendę, albo inne zapachy, albo jakieś małe skarby.























Razem prezentują się tak





Wczoraj nadszedł czas porządków. Dosyć dużo ostatnio szyłam i nazbierało się też mnóstwo różnych tasiemek, koronek, wstążeczek, oblamówek.......   i sama już nie wiedziałam co miałam, a czego nie. Poniewierało się to wszystko po różnych kątach. Powiedziałam - Dosyć! Coś trzeba z tym zrobić. Kupiłam kilka kartonów tektury i narobiłam masę pudełek, które poukładałam na półce. Na przednią stronę pudełek nakleiłam swoje autorskie etykiety. Ho, ho, ależ to zabrzmiało!. Spytacie dlaczego w języku włoskim? Nie wiem. Po prostu lubię ten język. Nareszcie koniec z szukaniem wszystkiego. Porządek musi być.
Na półce stoi kolejna roślina, której nazwy nie znam. Obecnie jest w stanie odrastania po całkowitym przycięciu.






















Komentarze

  1. Woreczki-pudełeczka na przydasie po prostu boskie, cudne kolory, materiały, każdy drobiażdżek dopracowany, wymuskany, bajeczne! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne pojemniczki na przydasie!!!!!!!!!!!
    Dlaczego ja nie umiem szyć??????

    A roślinka to, jeśli dobrze widzę: paproć orliczka.
    Pozdrowienia i udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki na przydasie superowe!
    Ja umiem szyć, ale proszę napisz co zrobić aby one tak ładnie trzymały kształt.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. IVONNO - boki usztywniam flizeliną

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te przydasiowe woreczki :) Może kiedyś też takie sobie zrobię... tylko czy bede umiała? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ladnie wygladaja ty surowe trkturowe pudelka , czas chyba wziasc sie za pozadki. Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne woreczki! Słodkie, delikatne, do napatrzenia się na całego.
    Kartoniki aż zachęcają do własnych porządków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne i bardzo przyda się na te małe przydasię. :) Moje kartony czekają na ozdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojemniki na przydasie są świetne! Piękny materiał i perfekcyjne wykonanie. Od jakiegoś już czasu zbieram się w sobie, żeby też podobne uszyć ale jakoś nie mogę się zebrać :(. Coś jednak czuję, że po obejrzeniu Twoich wreszcie się zmobilizuję :).
    Pudła tekturowe super się prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Frasią - wykonanie perfekcyjne i są śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te Twoje pojemniki na przydasie, nie ma jak to porządek w ładnym wydaniu:-)
    No i etykiety również rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Różane woreczki cudne są! Uwielbiam te "angielskie" tkaniny :)
    A pudełka - rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne te pojemniki, a materiały wprost bajeczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pojemniczki na przydasie! Jak ogarnę remont mieszkania i będę miała wolne ręce żeby usiąść do maszyny to zgłoszę się do Ciebie na naukę :)
    A etykiety do pudełek są fantastyczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudeńka ;) i pojemniczki przydasiowe i super pomysł na pudełka fantastyczne gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Pojemniczki na 'przydaski',jak Marzenie...zwlaszcza ten ROZANY.Ja ostatnio jestem tak zakochana w materialach z rozami a jakos nie bardzo moge je znalezc.Znalazlam tylko dwa i zakupilam niezwlocznie.
    Takie porzadkowanie ma swoj smaczek Twoj osobisty rysik.Zwykle kartony na rattanowych etazerkach a jaki wyglad-jaka prezencja...Przepieknie to wyglada.Ja pewnie zrobilabym napisy po dunsku i angielsku:-)

    Caluski i pozdrowionka - od psianki z DK-

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no tekturowe pudełka wymiatają! I te ich etykiety...

    A masz bliższe zdjęcie roślinki? Nie dam głowy, że to orliczka...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie bardzo wiem co mam ci napisac bo to wszystko tak pieknie i starannie zrobione, nawet te pudelka z takim pomyslem ikea sie chowa :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczne są te woreczki -pojemniczki.Tworzysz wspaniałe i orginalne rzeczy . Ciągle jestem pod wrażeniem i zachwycam się Twoimi pracami:)
    Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te woreczko są poprostu obłędne:)
    Gdzie można kupic takie cudowne materiały?
    Pozdrawiam sedecznie Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  21. Uszyte pojemniczki- rewelacja,musze tez o takich pomyslec.
    Etykiety zaprojektowalas przepiekne, bardzo podoba mi sie motyw, no i pudelka swietnie sie sprawdzaja w uporzadkowaniu tego naszego krawieckiego swiata.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  22. To się nazywa popuścić wodze fantazji - tu kieszonka, tam serduszko, a to znowu sznurownie. Wymyślasz bardzo ciekawe rozwiązania, które tak przyciągają uwagę:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Pojemniczki na przydasie- kapitalne. Nie pierwszy raz już je u Ciebie podziwiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne woreczki! Aż zazdrość zżera:) Nawet ze zwykłych tekturowych pudeł potrafisz zrobić dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne przydasiowce! aż się chce porządki zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne materiały i piękne wykonanie!
    Pojemniczki jak marzenie!!!
    Super pomysł z tym ozdobieniem pudeł.Wyglądają naprawdę świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością wchodzę na Twojego bloga tworzysz przecudne cudności!!:) Pojemniczki są przepiękne, a pudełeczka niby proste a jak cieszą oko!:)
    Bardzo mi przypadły do gustu.
    Życzę miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super sa te pojemniki, sama nie iwem, ktore ladniejsze, te rozane, czy te poprzednie. sam miod: nie dosc, ze ozdoba to bardzo przydatne!
    pudelka ozdobilas pieknie, a ze napisy sa po wlosku to podobaja mi sie podwojnie.
    Ti saluto, buona serata :-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam do Ciebie zaglądać :)))
    różane pojemniki na przydasie wspaniałe :))) sama nie wiem, który ładniejszy :))) i jeszcze te tkaniny :))) marzenie :))
    a tekturowe pudełka, a w zasadzie etykiety pierwsza klasa!!
    pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne materiały i piękne wykonanie. Te sznurowania i zawieszki dodatki dodaja tyle uroku. A znając Twoje szycie, wiem, że wykonanie jest przepiękne.
    Zapraszam do mnie na Candy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Woreczko pojemniczki są przepiękne! Naprawdę śliczniusie, takie z marzeń! Romantyczne! Ach! Wzdycham do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful work, I loved the choice of fabrics, elegant
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  33. Apuni, zapraszam Cie do zabawy blogowej, szczegoly w moim ostatnim poscie
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ochotę uszyć takie pojemniki. Twoje cudne dzieła są dla mnie inspiracją!!!
    Kartoniki pierwsza klasa. Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  35. Och... a tu jak zwykle tyle cudowności...
    Tym czasem zapraszam Cię do zabawy:) Szczegóły za chwil kilka na moim blogu. Pozdrawiam filcowo:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Och... a tu jak zwykle tyle cudowności...
    Tym czasem zapraszam Cię do zabawy:) Szczegóły za chwil kilka na moim blogu. Pozdrawiam filcowo:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam serdecznie do zabawy blogowej "Lubię" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sznurowany podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj,bardzo podobają mi się Twoje pojemniki na przydasie-ślicznie szyjesz! I te tkaniny-zachwycające! Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj,bardzo podobają mi się Twoje pojemniki na przydasie-ślicznie szyjesz! I te tkaniny-zachwycające! Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  41. Kosmetyczka niedługo pojedzie w swoją pierwszą podróż... weselej by jej było z koleżanką - "Żółtą Różą".
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ślicznie szyjesz Apuni - ślicznie !!!
    Pozdrawiam serdecznie.
    J.J.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz