Coś, co już było oraz losowanie candy

Coś, co już było, czyli buty świąteczne. Dostałam zamówienie na parę butów świątecznych ale miałam je trochę zróżnicować. Jeden miał być dla pani a drugi dla pana. Przyszło mi na myśl, żeby zamiast koronki przy sznurowaniu dać frędzelki. Skojarzyło mi się one z dawnymi mundurami.


Razem prezentowały się tak...




Teraz oczekiwane wyniki candy. Nie będę więc przeciągać.
Zwyciężczynią, którą wylosowała maszyna jest.....



Chyba pierwszy raz byłam na Jej blogu.
Gratuluję i czekam na adres do wysyłki na mojego mail'a -

  • apuni@wp.pl
  • Komentarze

    1. Idę płakać pociesza mnie tylko to że krajanka za Szczecina wygrała...
      gratuluję Lacrima

      OdpowiedzUsuń
    2. Cudne buciki :)
      a Adze gratuluję :)
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Gratuluję Adze.Butki są obłędne.

      OdpowiedzUsuń
    4. Śliczne są te Twoje butki...


      Pozdrawiam serdecznie :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Cudne butki! Na pewno przyszli właściciele będą zadowoleni :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Rewelacyjne buciki!
      Dziękuję za zabawę :)

      OdpowiedzUsuń
    7. gratulacje dla Agusi :)
      dziękuję za zabawę.

      OdpowiedzUsuń
    8. gratulacje dla zwyciężczyni :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Buty jak marzenie...ja też ostatnio poczyniłam kilka dla najbliższych dzieciaków na mikołaja:-)
      Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę.
      Jeżeli zechcesz to serdecznie zapraszam Ciebie do siebie na Candy.
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    10. HURA!!!!!Taki prezent na Mikołaja!!!!Krzyknęłam z radości!!!!Jak ja się cieszę!!!!dziękuję!!!Rozsławię Twoje dzieła na całe zachodniopomorskie!!!Pozdrawiam serdecznie:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Gratulacje dla Agi :)
      I kolejne buciki, sliczne, pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    12. Agnieszce gratuluję wygranej !!!
      Ciebie serdecznie pozdrawiam Aga

      OdpowiedzUsuń
    13. Gratuluję Agnieszce !!!
      Dziękuję za miłą zabawę.
      Pozdrawiam***

      OdpowiedzUsuń
    14. Felicidades a la afortunada, que suerte ha tenido, porque el premio es maravillo.
      Besos y hermosa semana

      OdpowiedzUsuń
    15. Twoje buciki są cudowne;)
      Gratuluję wygranej;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Witaj,serdecznie gratuluję Zwyciężczyni!!! A buciki damsko-męskie :-) rewelacyjne! To mówiłam ja-wielka miłosniczka butów :-))) Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz