Przejdź do głównej zawartości

Losowanie drugie

Historia śmieszna, która dotyczy mojego właśnie co zakończonego candy. Ponieważ wiele było chętnych na moje filcowe pisanki, postanowiłam wylosować dwie osoby. Jedną z nich okazała się osoba dobrze mi znana i bliska, a o drugiej nie wiedziałam nic. Okazało się, że i ona mieszka zaledwie kilka kilometrów ode mnie i łączy nas wspólna znajoma dekupażystka. Więc, żeby nie być posądzoną o kumoterstwo, postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę spośród tych, które pozostawiły wpis pod postem z wynikami losowania i pogratulowały zwyciężczyniom, co w moim przekonaniu było bardzo miłe. Odliczając obie zwyciężczynie pozostały 22 wpisy, z których komputer wylosował..............




komentarz z numerem 11, który wpisała Edyta

Gratuluję i czekam na maila od Ciebie.


Komentarze

  1. Apuni na pewno nikt by Cię o nic nie posądził. Jednak to miłe z Twojej strony, że postanowiłaś wylosować jeszcze jedną osobę :)
    Gratulacje zatem dla szczęściary Edyty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apuni na pewno nikt by Cię o nic nie posądził. Jednak to miłe z Twojej strony, że postanowiłaś wylosować jeszcze jedną osobę :)
    Gratulacje zatem dla szczęściary Edyty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo miło z Twojej strony, że postanowiłaś przekazać jeszcze jedną nagrodę. Ja w desperacji z powodu przegranej postanowiłam sama spróbować jako to jest z tym filcowaniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież to miłe, gratuluję Edycie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miły gest!Gratulacje!
    Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie wierzę!!! Nie posadziłabym o kumoterstwo, ale bardzo dziękuję :))) Już wysyłam maila. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)Dla kolejnej zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, bardzo chojnie obdarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu moge tylko zazdroscic i gratulowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz