Przejdź do głównej zawartości

Post warsztatowy

Dzisiaj post warsztatowy. W weekend miałam przyjemność prowadzić warsztaty druciarstwa artystycznego na terenie LGD Spichlerz Górnego Śląska. Bazą wypadową był Koszęcin a warsztaty każdego dnia odbywały się w innym miejscu. Równocześnie odbywały się cztery warsztaty: druciarstwo, malowanie na drewnie, malowanie na szkle oraz filcowanie. Warsztaty filcowania prowadziła Justyna. Wszystkich uczestników warsztatów będę bardzo mile wspominać.Panie mające pierwszy raz do czynienia z drutem robiły z niego prawdziwe cudeńka.

 





Następne warsztaty odbędą się w ramach "Maratonu Sztuki" 22 -24 czerwca w Jaworzu koło Bielska-Białej. Odbędzie się 30 różnych warsztatów a uzyskać więcej informacji oraz zapisać się na warsztaty można na stronie LGD Ziemia Bielska.

Komentarze

  1. i cudnie...fantastyczne jest to, że tyle osób próbuje coś tworzyć..i do tego tak pięknie:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne druciane ozdoby - szczególnie zauroczył mnie kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite rzeczy.Kto by pomyślał ,że takie cuda można zrobić ze zwykłego drutu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tu traci sens powiedzenie "proste jak drut" :) Fajne rzeczy stworzyłyście.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm zaintrygowałaś mnie i baaardzo zainspirowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Straaaaaaaaaaaaaaaasznie daleko, a tak by się chciało pouczyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się właśnie wybieram- co prawda nie na drut- i tak się zastanawiałam, czy będzie Cię można tam spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj chetnie bym na twoje warsztaty poszla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowności!!! Oj szkoda, ze bliżej Olsztyna nie ma takich warsztatów. Z wielką chęcią bym się zapisała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie mogłam być :( ... to nie to SAMO kiedy ogladam jak się tworzy np. koronę - :) mam nadzieję że wyjdzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz