Przejdź do głównej zawartości

Pierwsze jajka filcowe i CANDY na pierwszy dzień wiosny

Pomyślałam, że filcowe jajka czas zacząć i tak powstała pierwsza seria jajek - "jajka łączkowe".







To jajko przypadkowo wyszło muzyczno-wiosenne.




Teraz już czas na CANDY

Zasady jak zwykle, czyli podlinkowane zdjęcie na swoim blogu oraz umieszczenie pod postem komentarza.
Losowanie odbędzie się w pierwszy dzień wiosny, czyli 21 marca. Dla wylosowanej osoby zrobię pisankę filcową w stylu tych, które dzisiaj pokazałam. Jeśli będzie dużo chętnych to pewnie zrobię dwie "pisanki łączkowe".
Pozdrawiam wszystkich gorąco i życzę wszystkim powodzenia w zabawie.


Komentarze

  1. oczywiście zgłaszam się, bo są cudowne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są i jakie mają świetne stojaczki,w kolejce szybciutko staję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna zaglądam, podziwiam, zachwycam się Pani pracami.
    Z przyjemnością dołączam do zabawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chętnie się zapiszę
    cudne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajka są świetne - szczególnie podoba mi się motyw liści (traw) rozbujanych na wietrze, takich ulotnych - niesamowicie wyglądają :)
    Dlatego już dziś łapię za kciuki i trzymam - niech mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są :) ale stojaczki dla jajek też mnie urzekły :)) oczywiście mam chrapkę na takie jajeczko... :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. o niczym innym nie marzę i nie pisze ostatnio jak o mojej tęsknicie za wiosną.. trudno mi wiec - sama rozumiesz - oprzeć się twoim łączkowym cudom:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne, cudne!!!Uwielbiam Wasze druciane stojaczki...w zeszłym roku zgapiłam i poczyniłam, ale nie umywa się do Twoich:-)))Jajeczka boskie i poproszę takie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zapisuję !!!!!
    Filcanki przepiękne, a stojaczki niesamowite !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo chciałabym wygrać to filcowojajeczne candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zrobiłaś pisanki, szczególnie nutkowa skradła moje serce. Kochana, jak patrzę na Twoje dzieła to zawsze się zastanawiam czym jeszcze mnie zaskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też wpisuję się na listę chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace wykonane z wielką dbałością o szczegóły.Podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z najmilszą przyjemnością staję po to cacko w kolejce :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero dzisiaj do Ciebie trafiłam i cały czas nadziwić się nie mogę jak Ty robisz te cudeńka.Oczywiście jak można też ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje filcowane jajeczka, to najpiękniejsze ozdoby świąteczne. W dodatku na tych oryginalnych, wyjątkowych stojaczkach!
    Zapisuję się koniecznie!

    Może jeszcze na ptaszki z metalowymi nóżkami i zakręconymi "grzebyczkami" Ciebie namówię?
    Serdeczności posyłam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. one są... no brak mi słów! za takie jaja można dać sie posiekać!
    zapisuje się z PRZEogromną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nooooo, za takimi jajami to naprawdę warto postać !
    Rozgoszczę się w kolejce i cierpliwie czekam. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super jaja! I możliwość wygrania jednego z nich też super:))
    Ustawiam się w kolejeczce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może nie wypada tak od razu na candy się zapisywać, ale dołączyłam dziś do obserwatorów więc wypada się przywitać. Zaglądałam tu już wiele razy, ale niezapisanego bloga musiałam za każdym razem szukać u innych. Teraz cudne nowości będę miała u siebie. Podziwiam Twoje anioły, koty, domki herbaciane a filcowanie wzbudza moją ogromną zazdrość. Pozdrawiam Issa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze ja staję do kolejki po te cudowne jajeczka:) na święta będą jak znalazł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie, no muszę wygrać takie cudne jajo:)) Startuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również ustawię się po filcowe jajko tym bardziej że jest w moim ulubionym motywem czyli kwiatkami :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne te filcowe jajeczka - ustawiam się i ja po te cuda:) Pozdrawiam Sylwia

    P.S.
    Zapraszam na wymiankę na moim blogu na powitanie wiosny
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2012/02/wiosna-wiosna-ach-to-ty-wymianka-na.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ах! Как Красиво! Великолепная работа!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudne te jaja!Piękno,delikatność i tyle uroku!
    Od jakiegoś czasu podglądam Twoje dzieła,więc pozwolę sobie ustawić się w kolejce :)
    A może choć trochę zainteresuje moje Candy?Zapraszam
    http://przyjemnezpozytecznym.blogspot.com/2012/02/zapraszam-do-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł i wykonanie :) Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zafascynowana Twoimi pracami - ponownie próbuję szczęścia ! :)
    Pisanki są śliczne, zwłaszcza ta "przypadkowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie widziałam jeszcze filcowanego jajka. A jajka różniaste uwielbiam! Chciałabym i filcowankę w kolekcji mieć :) Piękne one! A będzie ze stojaczkiem?
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam: http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/2012/02/moje-drugie-candy-wielookazyjne.html

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuje się ;))

    to rózniwez moje pierwsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Skromniutko dodam ze bardzo mi się podobają, żeby nie przeciągac zapisuje sie na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne!Spróbować koniecznie muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od dawna podziwiam wszystkie Twoje prace, a te jajeczka są przecudne, szczególnie urzekające jest to w nutki! oj lubię nutki, lubię :o) A że sama sobie takiego nie zrobię to z przyjemnością wezmę udział w Candy! Pozdrawiam cieplutko. Inga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale chętnych, ale ja też.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chcę taką pisankę:)Pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem, te jajka są prześliczne, oczywiście się zapisuję a może się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna filcowa łączka :) Z chęcią przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdyby nie to candy nie wiedziałabym o tak fantastycznym blogu. Zapisuję się na to piękne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze bardzo mi sie podobaly, wiec jestem gotowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam umiejętności filcowe! A "jajka" stworzyłaś tak cudne, że żal byłoby nie spróbować ich wygrać. Z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie piękne, z przyjemnością stanę po nie w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zachwycona Twoimi pracami:)
    może jedna z Twoich prac trafi do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczności nad ślicznościami ;) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne filcowe jajeczka jeśli pozwolisz to zapiszę się na twoje
    Candy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. trafiłam tutaj przypadkiem, ale z pewnością zagoszczę tu na dłużej :) jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac:)
    a te jajka są przecudne! niesamowicie mi się podobają, dlatego staję po takie w kolejce:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy wiosenne do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej:)
    Z największą radością przygarnęła bym takie CACKO:)
    Mam fioła na punkcie jajek a takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś pięknego te pisanki na stojaczkach

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja sie pytam czy jest ktos co by tego cudnego jaja nie chciał a do tego ten drucik! od dawna podziwiam Twoje prace i po cichu wzdycham...majac w pamieci te latarenkę.. zapisuje sie bez wiekszej nadziei bo cos w losowaniach szcześcia brak, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. takich ślicznych wełnianych pisanek jeszcze nie widziałam.
    zgłaszam się do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne jajka, szczerze podziwiam i jestem chętna na takie jajo:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodycze ...:) Dołaczam się i ja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ cuuuudne... ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne sa Twoje dzieła ! Jestem pod wrażeniem. sprzedajesz je gdzieś ? zajrzyj na artillo.pl Ja mam tam swój sklepik :) Myślę, że mogłabyś wystawic tam swoje prace na sprzedaż i byłoby wielu chętnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne jaja! Ustawiam się grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jajeczka są cudowne. Chętnie zaopiekowałabym się jakimś dlatego grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny blog, a Twoje prace są cudowne - szale, pisanki, bombki - wszystko mi się bardzo podoba. Chętnie będę obserwować twój blog i choć długa kolejka to w niej stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. No genialne, jak zwykle u Ciebie! Nic dodać, nic ująć :) Jak tu nie spróbować szczęścia, jak takie cudne jajo do wygrania? Już wklejam fotkę u siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudne jajeczka !
    Staje w kolejce i zapisuje sie na obserwatora
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne są, staje do kolejki :):)

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie bym takie jajko przygarnęła. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie może mnie tu zabraknąć!
    Jajka - cudeńka, a te maleńkie stojaczki - urzekające.
    Całość tworzy bardzo oryginalny zestaw.
    pozdrawiam

    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Aneczko kochana!!
    Po pierwsze bardzo TOBIE dziękuję za WSZYSTKO!
    Mimo, że daleko to serce me się raduje, że jesteś, że mam Ciebie!
    Cholera ale kolejka po jajo, ale i ja się ustawiam, może się poszczęści :D
    a maila już smaruję w sprawie nóżek.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  68. Przecudne! Podziwiam! To chyba mnóstwo pracy wymaga...Jeszcze takich jajeczek nie widziałam :D Nie mam wprawdzie bloga, ale wrzuciłam linka do tego wątku na Facebooku ;)
    agasz-g@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. I want to enter also in your draw,have a good day from Tenerife!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie zgłosiłabym się na jajko wiosenno-muzyczne, nie mam bloga i nie wiem jak wstawic baner:(
    Mój mail to eprilway@wp.pl

    Jakby co zapraszam tez na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  71. odjęło mi mowę..przepiękne prace, po prostu jestem zachwycona..żałuję, ze brak mi talentu..ale może ciut szczęścia i będę sycić oczy ich widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też, ja też! Jakie cuda-śliczności wiosenne! Dobrze, że wpadłam do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Jajeczka są cudowne! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaja zapieraja dech w piersiach a kolejka taka dluga...

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie stane w kolejeczce:) Śliczne są te Twoje pisanki:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Takie pisanki na pewno się nie pobiją,śliczne stoję w kolejce.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Tworzysz cudowne rzeczy - nie mogę się oprzeć by się nie ustawic w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne!!! ustawiam się w kolejce i zapraszam na Candy do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  80. o matuchno ... ale cuda !
    jajeczka Twoje - na kolana powalają !
    oj, ... do kolejki po te cuda się ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. jeeeeeeeeeejkuuuuuuuuuu jakie cudne! piękne, naprawdę aż nie wiem co powiedzieć :) i te stojaczki... chyba sama zrobiłaś?!?
    ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Normalnie szczęka mi opadła jak zobaczyłam te jajka a już jak zobaczyłam że jest candy to chyba muszę zhakować blogera i pokasować inne komentarze żeby mój był jedyny. Poraziła mnie uroda tych jajek.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ustawiam się w kolejce

    http://kosmowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. piękne te pisanki !! Niesamowite!! I wiadomo że podpisuje się na CANDY :)))

    OdpowiedzUsuń
  85. przepiękne są! zachwycają mnie tym bardziej,że nie mam pojęcia jak się takie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mnie się bardzo podoba jajko z łączką i nutkami więc chętnie się zapiszę na candy może akurat się uda wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne jajeczka, delikatne, wiosenne.
    Oczywiście,że chcę jedno z nich posiadać;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Już nie wyobrażam sobie tej wiosny bez takiej pisanki łączkowej :) To przypadkowe jajko muzyczno-wiosenne jest przepiękne! Dobrze, że przypadki chodzą po ludziach ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudne są jajeczka i ustawiam się do kolejki szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  90. cudne wiosenne jajeczka- bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  91. Все очень красивое!

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo mi się podobają te jajeczka. Staję w kolejce po jedno... :]

    OdpowiedzUsuń
  93. Coś wspaniałego, proszę i mnie wpisać na listę chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  94. Tyle osób w kolejce, ale warto postać.Pisanki sa przepiękne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. co za cudeńka, zapisuję się w kolejkę
    tu mój blog
    http://agnieszkasn6.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  96. Jejku te jajeczka są cudne :).

    Ech, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne! Chętnie bym je u siebie zobaczyła! Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  98. ja tez musze sie ustawic,chetnie przygarnelabym takie dzielo-cudenko.pozdrawiam serdecznie i zycze duzo sloneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo ciekawe pisanki.
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne rzeczy odkryłam na Twoim blogu.
    A pisankę bardzo chcę, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  101. poszukując po blogach wielkanocnych inspiracji trafiłam do Ciebie i oniemiałam ! doprawdy śliczne i romantyczne śa Twoje prace, a filcowe pisanki bradzo urokliwe ....bardzo chętnie taką przygarnę.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Dla tak pięknego jajka warto stać w tak długaśnej kolejce... oj warto,pozdrawiam i czekam cała oczekująca na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne i pracochłonne "pisanki" - czułabym się cudownie mając taką w koszyczku na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Nie dość że staję w kolejce to jeszcze po cichutko marzę o wygranej ( bo sama na pewno takich nie zrobię) - ja chcę je mieć!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  105. Początek wiosny oraz urocze jajo to powody by ustawić się w tak dłuuuugiej kolejce i marzyć o szczęściu:)))

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  106. Co było pierwsze- jajko czy kura? Jajka prześliczne, kura musiałaby być niezapomniana!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Cudne jajeczka. Ustawiam się w długiej kolejce http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Jajka jak malowane!
    Zapisuję się do kolejki.
    http://filc-owanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Śliczne!!! Bardzo chcę takie mieć :)
    Pozdrawiam
    www.szyjdobrze.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudowne jajeczka, chętnie ustawiłabym się w kolejce ale nie mam bloga. Trafiłam tu bo sama próbuję robić takie jajca, no może nie takie śliczne. Pozdrawiam.
    mala62@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  111. zapachniało wiosną :) może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Niesamowite te pisanki.
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Śliczne! Zapisuję się. Dla mnie filc to na razie czarna magia, ale może kiedyś. Zapraszam do siebie na candy na pisanki karczochowe :)

    OdpowiedzUsuń
  114. jajko z nutkami jest cudne. ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  115. przepiękne jajka!!!! :)
    jestem zachwycona:)
    zgłaszam się do losowania;)
    pozdrawiam,
    http://doriteczowyporanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Cuda!!!! Dobrze, że zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Przepiękne są!;) Chętnie sie zapisze;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Nie wiem czy nie jest za pózno ale sa takie piekne ,ze staję w kolejce. Iwona z Gdyni
    groszek112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Prześliczne! Prawdziwe cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  120. Są fantastyczne. Ja też troszkę filcuję,ale moje są o dwie klasy nizej.Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz