Przejdź do głównej zawartości

Candy urodzinowe

Trochę spóźnione candy urodzinowe. W poniedziałek minęły trzy lata od dnia, w którym umieściłam pierwszy post na tym blogu. Tradycyjnie już, z takiej okazji przygotowałam candy urodzinowe. Dla wylosowanej osoby zrobię naszyjnik z kulek filcowych w kolorze, jaki sobie wybierze. Przykładowe naszyjniki to te, które już wcześniej pokazałam na blogu. Warunki takie jak zwykle, czyli komentarz pod postem oraz umieszczone podlinkowane jedno ze zdjęć na swoim blogu. Losowanie 28 czerwca.

Komentarze

  1. Od jakiegoś czasu marzy mi się taki naszyjnik, więc może się uda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie cacuszka, uwielbiam taką biżuterię. Więc zapisuję się na te wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne są!!!!! Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje i moc serdeczności z okazji trzeciej rocznicy..Chociaż nie mam szczęścia do wygranych - staję w kolejce bo korale cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kolejnego wspaniałego roku blogowania i życzę następnych cudownych pomysłów :) Dołącza do candy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pięknej rocznicy :-) a po korale z chęcią się ustawię banerek na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i kolejnych pełnych wspaniałych pomysłów i ich realizacji, blogowych latek życzę:)
    A w kolejce po takie cudeńka nie może mnie zabraknąć.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też spróbuję szczęścia.. piękne korale.. nawet w tych odcieniach!!

    OdpowiedzUsuń
  10. a co mi tam:) chętnie się tez dopiszę, bo prace są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zostanę wlaścicielką takiego pięknego naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przytulę się do takiego ślicznego naszyjnika :) Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i jeszcze kolejnych latek w blogowym świecie życzę. Naszyjniki są cudowne, od jakiegoś czasu przyglądam się i oczka mi iskrzą na myśl o tym bym mogła stać się posiadaczką takowego cudeńka. przywołuję szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje pieknego bloga i rocznicy.Zycze wielu takich rocznic,weny i czasu na wykonanie tego,co po glowie chodzi.Z wielka przyjemnoscia przylacze sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeny jak czas szybko leci:)
    Sto lat Kochana w świecie blogowym.
    Oczywiście zapisuję się na Candy.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne naszyjniki ;)
    i ileż cierpliwości w blogowaniu - kolejnych lat życze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć miałam już szczęście u Ciebie wygrać - nie mogę oprzeć się pokusie by stanąć ponownie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takie śliczności to i ja się zapisuję! Może choć raz szczęście mi dopisze:)
    Pozdrawiam, Kajkosz

    OdpowiedzUsuń
  19. Вітаю! Я з Беларусі - Наталля, http://belarusaczka.blogspot.com/

    Вельмі спадабаліся Вашы працы, з радасцю бяру ўдзел у розыгрышы ))) Мне падабаюцца аднатонныя натуральныя колеры і лаканічны дызайн )))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne :) Zapisuję się!
    mój mail: rincewind9998@gmail.com
    banner: http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazlam ten blog i sie zakochalam w twoich dzielach sztuki!!!!! Zapraszam na moje candy, http://anielskisklep.blogspot.com/2012/05/wiosenne-candy-u-foggi.html, pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam!
    Od dawna czytam Pani bloga - cudowności -, więc zapisuję się na candy
    http://iloiza.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam zdolności, których ja niestety nie posiadam, gratuluję trzech lat blogowania, pozdrawiam Ewa:)))
    ewitaoska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do losowania :)

    Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! wow! wow!
    congrats!
    I like your works!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  26. O, ja bardzo chętnie, bo mam tylko filcowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Blogu nie posiadam, ale od dawna marzy mi się taki filcowy naszyjnik, więc pozwolę sobie stanąc w kolejce :) agnesew @ gmail . com

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj. Trochę pracy jest przy filcowaniu, prawda? Nie mam zdolności i cierpliwości do ręcznie robionej biżuterii. Chętnie wezmę udział w losowaniu. Banerek u mnie na blogu już jest rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od razu zamarzyły mi się korale w twoim wykonaniu - blog przepiękny...:) pozdrawiam jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Od razu zamarzyły mi się korale w twoim wykonaniu - blog przepiękny...:) pozdrawiam jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejnych lat pełnego pasji blogowania życzę. Rozgoszczę się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ... och było fantastyczne to kulkowanie ... czekam na replay

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez ja tez ustawiam sie w ogonku i juz sie nie moge doczekac losowania :)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zglaszam sie i ja. Zapraszam tez na CANDY do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję w kolejce bo nie da się przejść obojętnie po prostu:)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiekny naszyjnik, wiec nie moge nie stanac w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie śliczne. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    Zapraszam również na moje pierwsze candy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh jakbym chciała filcowy naszyjnik...
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pyszne kulki:) Przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuje się :) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudne te naszyjniki wiec do kolejeczki dolanczam grzecznie - "nowonarodzona blogowiczka" Beata

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chciałabym, chciała;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne te naszyjniki! Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością będę oczekiwać losowania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje naszyjniki są przepiękne, więc z przyjemnością dołączam :-) Pozdrawiam serdecznie!
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne te Twoje naszyjniki, więc i ja się ustawię w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. och ja dopiero zaczynam zabawe z filcem, dlatego Twoje prace podziwiam :)
    bylabym bardzo sczesliwa, gdyby udalo mi sie wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  49. staję w kolejce: D
    no bo jakżeby nie, skoro taka świetna nagroda *.*
    selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam sie w kolejce po tak śliczne naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołączam do tej dłuuuugaśnej kolejki:)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy! :)
    Piękne korale! Z wielka przyjemnoscia przylacze sie do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam Twoje filcowanie, wiec staję w kolejce i czekam na łut szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Już sobie wybrałam, które bym chciała i w jakim kolorze :).

    Z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj!
    Ten naszyjnik black&white jest po prostu wspaniały. Zapisuję się po niego do kolejki:-)
    Przy okazji życzę Ci kolejnych lat w prowadzeniu bloga, by zawsze było obok coś, co Cię zainspiruje.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudeńko. Mam nadzieje, ze trafi do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Na ostatnią chwilę się zapisuję ;) Może mi się poszczęści bo cudne naszyjniki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz