Przejdź do głównej zawartości

Candy po raz czwarty

Wczoraj dowiedziałam się, że wygrałam candy u Peninii. Z tej radości śpieszę ogłosić moje candy świąteczne. Świąteczne dlatego, że nagrodą będzie coś świątecznego, co już dobrze znacie, czyli koszyczek.
Zasady jak zwykle: komentarz pod postem oraz podlinkowane zdjęcie na swoim blogu.
Losowanie 6 grudnia. Życzę wszystkim powodzenia w zabawie, choć niestety tylko jedna z Was wygra, a może dwie. Tego jeszcze nie wiem.




Chciałam też Was zaprosić na mojego drugiego bloga. Wiele razy miałam ochotę podzielić się z wami jakimiś refleksjami albo czymś, co zatrzymałam w kadrze mojego aparatu, ale chciałam zachować charakter rękodzielniczy tego bloga i dlatego założyłam nowego o innym charakterze. Na razie to początek ale mam nadzieję, że chętnie mnie również tam odwiedzicie. (http://apunifoto.blogspot.com/)

Komentarze

  1. To ja ustawiam się jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jako druga: moze uda mi sie tym razem cos wygrac:-)
    sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką refleksję, że na zdjęcia i marudzenie, to przydałby mi się drugi blog.Pozdrawiam
    Koszyczek piękny, podziwiałam go ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też nieśmiało zapisuję się po ten przepiękny koszyczek! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam szczęścia, ale a nuż.Po takie śliczniątko to grzech nie stanąć w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w ogonku po piękny koszyczek :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko .... i ja pokuszę los , może się uda...(???)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny, ustawiam sie w kolejce, bardzo podobaja mi sie Twoje koszyczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny koszyczek...cierpliwie czekam na losowanie - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem chora jak widzę Twoje wyroby:)
    Są obłędne i poprostu musze się zapisać żeby dać sobie szansę na wygraną.
    Pozdrawiam z zalanego słońcem Oslo
    Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam bloga wiec na candy sie nie zalapie..ale pogratulowac pomyslow zawsze moge...cuda! pozdrawiam serdecznie justynaw

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejka pewnie będzie obłędna, ale muszę spróbować :-) Taki koszyczek będzie prześliczną ozdobą świątecznego stołu. Może mi się poszczęści?
    Pozdrawiam!
    http://opisywanki.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. nie może mnie tu zabraknąć:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na taki koszyczek zapisuję się koniecznie:)
    A blog nowy odwiedzę z przyjemnością
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo stylowy koszyczek. Chętnie stałabym się posiadaczką takiego:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. już wcześniej podziwiałam koszyczek, a teraz jest szansa, więc korzystam z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojoj!!! Swoje cuda rozdajesz?!! Zapisuję się szybciutko, może szczęście się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranego Candy i chętnie zapisuję się na Twoje, śliczny świateczny koszyczek do wygrania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja zapraszam ten cudny koszyczek do mnie, bo moje przemyślenia już dawno wokół niego krążą ;) Zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się w kolejce : ))


    zygata.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Do kolejeczki się ustawiam takie cudowności robisz!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również ustawiam sie w kolejeczce i czekam ,może mikołaj coś przyniesie

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką przyjemnością się piszę, bo twoje koszyczki to już po prostu Legenda :)) Pozdrawiam i idę pooglądać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też stane grzecznie w kolejce po taki cudny koszyczek

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku jejku, taki koszyczek wygrac to marzenie! Ja tez sie grzecznie ustawie w kolejce, a noz sie uda :) Jesli nie, to moze bedzie mozna kupic taki sam? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny koszyczek, szkoda tylko że trafiłam na Twojego bloga dopiero teraz, również stanę chętnie w kolejce i uciekam oglądać resztę. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuje sie rowniez i ja moze w koncu los sie do mnie usmiechnie pozdrawiam karolina.chaber@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest przecudowny! Zapisuję się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja po cichutku w kolejce się ustawię licząc na szczęście,bo szczęściem było by mieć takie cudo!
    pola

    OdpowiedzUsuń
  32. Grzecznie się ustawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się Twój śliczny koszyczek:-)
    Chcę taki mieć!!!
    Więc szybciutko do kolejki z nadzieją, że to właśnie mnie dopisze szczęście;-)))
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja ustawiam sie w kolejce po ten cudny koszyczek.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. wydawało mi się że już się zapisałam, a jednak nie ...dlatego niniejszym staje w kolejce po to cudeńko
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Na taki słodko- świąteczny koszyczek nie idzie się nie ustawić w kolejce, jest sliczny i bardzo chiałabym go mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudo jak wszystko zreszta co tworzysz bardzo chcialabym miec czastke twojej tworczosci w domu wiec zapisuje sie z niadzieja ze wkoncu sie uda pozdrawiam bardzo goraco

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny blog, odkryłam go przypadkiem i bede tu wracac.
    no i stoję w kolejce.
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny koszyczek! Podziwiam zdolność takiego operowania maszyną, dla mnie to ciągle terra incognita ;) Staję z nadzieją w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Koszyczek jest śliczny, jak i inne Twoje prace.
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny koszyczek, mam nadzieję, że wpadnie w moje łapki :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny koszyczek! I jak tu się nie skusić na taki przysmak :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki śliczny, pasowałby mi do salonu :) zapisuję się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. koszyczek jest cudny i cichutko marzy mi się iż do mnie trafi.
    Pozdrawiam
    kajka

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny... aż mi się taki zamarzył, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czasem w sieci można odnależć prawdziwe perełki. Twoje dzieła z pewnością do nich należą.Zapisuję się naiwnie marząc o wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudny koszyczek, chętnie stanę w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakoś przeoczyłam te candy:)
    Ale jeszcze zdążę , więc się dopisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaki cudny!!!
    Zapisuję się do kolejki i serdecznie pozdrawiam
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja się dopiszę, koszyczek jest cudny, może uda się go zdobyć

    OdpowiedzUsuń
  51. kolejka długa, ale warto poczekać na taki przesłodki koszyczek...
    i blog bardzo inspirujący, wylądował u mnie w tzw. "podglądanych" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  52. jaaaaaaaaki słodki koszyk ^^ no nie mogę się napatrzeć ^^ oj poobserwuję sobie Ciebie i Twoje wytwory
    Pozdrawiam, Kasia
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Um espetaculo de trabalho, adorei !!


    http://stilobasico.blogspot.com
    stilobasico@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Oh, jak mi się marzy taki koszyczek. Jasne, ze i ja się ustawiam!!

    http://megliken.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. http://life-of-primitives.blogspot.com/
    Też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  56. cudo nie koszyczek :)! dodatkowo widzę kopytne, więc się koniecznie zapisuję :) !
    www.ksz.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowne cudeńko :-) Chętnie się dopisuję.

    OdpowiedzUsuń
  58. ... i ja staję w kolejce po ten cukieras
    serdeczności
    edyta

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się w kolejce http://srebrzystypodmuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. to i ja się ustawiam po te cudeńko;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Juz widzę ten koszyk na mojej szafce, wypełniony słodyczami;-)))
    Nie zapomnij proszę wpisać mnie na listę do glosowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Staję w kolejce po piękny koszyczek :))))

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję wygranej :)
    A może mi też się uda i dlatego zapisuję się w kolejce do tego ślicznego koszyczka :)
    Pozdrawiam.P.S. Kontakt do mnie: gosiaczek_0_0_7@interia.pl
    Ja dopiero zakładam bloga, więc na razie tylko tak.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cichuteńko staję w kolejeczce. Może szczęście mi dopisze:):):)
    agajulka5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. moze sie uda... taki cudny koszyczek tez bym chciala i ustawiam sie w kolejce
    Pa Ela

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczami wyobraźni zobaczyłam w tym pięknym koszyczku moje pierniczki z szybkami...
    Ustawiam się!

    OdpowiedzUsuń
  67. koszyczek sliczny, ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja staję w kolejce po to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  69. PIĘKNY KOSZYCZEK TAKICH JESZCZE NIE WIDZIAŁAM ,USTAWIAM SIĘ WIEC W KOLEJKĘ.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Koszyczek rewelacyjny... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja się dopisuję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się po koszyczek!:) takaelozeazjol.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. No ładnie!,o mały włos przeoczyłabym takie rarytasy. Nie darowałabym sobie tego. Grzecznie,z rumieńcami na twarzy ustawiam się w tej długiej kolejce po Twoj niezwykły koszyczek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz