Przejdź do głównej zawartości

Losowanie

Przyszedł czas na losowanie. Chętnych na moje pisanki filcowe było sporo, bardzo wszystkim dziękuję. Po dokładnym zliczeniu komentarzy było 124. Losowanie odbyło się wirtualnie na stronie losowe.pl. Klikał mój mąż, więc jakby co, to żale nie do mnie proszę kierować.



Jak widać maszyna losująca wylosowała dwa numery: 20 i 77,
a pod tymi numerami kryły się komentarze:
     - Issa pisze...
Może nie wypada tak od razu na candy się zapisywać, ale dołączyłam dziś do obserwatorów więc wypada się przywitać. Zaglądałam tu już wiele razy, ale niezapisanego bloga musiałam za każdym razem szukać u innych. Teraz cudne nowości będę miała u siebie. Podziwiam Twoje anioły, koty, domki herbaciane a filcowanie wzbudza moją ogromną zazdrość. Pozdrawiam Issa.

     - N.Su-Fi pisze...
Ja też, ja też! Jakie cuda-śliczności wiosenne! Dobrze, że wpadłam do Ciebie!

Natalko, cieszę się z Twojego szczęścia w losowaniu, boś ty  "zza miedzy".
Gratuluję również Tobie Issa!  Bardzo miło i sympatycznie u Ciebie na blogu. Chyba pierwszy raz byłam u Ciebie. Czekam na maila z Twoim adresem do wysyłki.
Pozdrawiam wszystkich gorąco i dziękuję za zabawę. Następna już wkrótce.

Komentarze

  1. Gratuluję zwyciężczynim, a pisanki były piękne no cóż pozostaje pomarzyć, dziekuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Zwyciężczyniom!
    A tutaj będę nadal zaglądać z największą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie w tym roku filcowanych pisanek, ale za to zabawa była:))) Gratulacje i podziękowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Wam dziewczyny:)) Issa farciero :P
    Aneczko serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja żałuję, że dopiero tutaj trafiłam ;) cudowne sa te filcowane jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ze mnie szczęściara!!! :D Anusiu, dziękuję bardzo! Ukłony dla Piotrusia! Jajeczko odbiorę przy okazji... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściarom - gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje :)) Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To niesamowite. Pierwszy raz w życiu coś wylosowałam i jakie coś. Bardzo dziękuję.
    Gratuluję współzwyciężczyni.
    Zaraz piszę maila z adresem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i na pocieszenie dla wszystkich przegranych zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że to nie ja.Moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  16. bedzie dzien w ktorym i ja wygram ;p

    ale gratuluje ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurczątko może za rok będzie jajo.
    gratuluję zwyciężczyniom
    a jak ktoś ma ochotę zapraszam na candy do mnie...
    http://aneaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i... trochę zazdroszczę, bo pisanki są piękne :) dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i podziękowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulację dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz