Przejdź do głównej zawartości

Coś, co już było oraz losowanie candy

Coś, co już było, czyli buty świąteczne. Dostałam zamówienie na parę butów świątecznych ale miałam je trochę zróżnicować. Jeden miał być dla pani a drugi dla pana. Przyszło mi na myśl, żeby zamiast koronki przy sznurowaniu dać frędzelki. Skojarzyło mi się one z dawnymi mundurami.


Razem prezentowały się tak...




Teraz oczekiwane wyniki candy. Nie będę więc przeciągać.
Zwyciężczynią, którą wylosowała maszyna jest.....



Chyba pierwszy raz byłam na Jej blogu.
Gratuluję i czekam na adres do wysyłki na mojego mail'a -

  • apuni@wp.pl
  • Komentarze

    1. Idę płakać pociesza mnie tylko to że krajanka za Szczecina wygrała...
      gratuluję Lacrima

      OdpowiedzUsuń
    2. Cudne buciki :)
      a Adze gratuluję :)
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Gratuluję Adze.Butki są obłędne.

      OdpowiedzUsuń
    4. Śliczne są te Twoje butki...


      Pozdrawiam serdecznie :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Cudne butki! Na pewno przyszli właściciele będą zadowoleni :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Rewelacyjne buciki!
      Dziękuję za zabawę :)

      OdpowiedzUsuń
    7. gratulacje dla Agusi :)
      dziękuję za zabawę.

      OdpowiedzUsuń
    8. gratulacje dla zwyciężczyni :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Buty jak marzenie...ja też ostatnio poczyniłam kilka dla najbliższych dzieciaków na mikołaja:-)
      Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę.
      Jeżeli zechcesz to serdecznie zapraszam Ciebie do siebie na Candy.
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    10. HURA!!!!!Taki prezent na Mikołaja!!!!Krzyknęłam z radości!!!!Jak ja się cieszę!!!!dziękuję!!!Rozsławię Twoje dzieła na całe zachodniopomorskie!!!Pozdrawiam serdecznie:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Gratulacje dla Agi :)
      I kolejne buciki, sliczne, pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    12. Agnieszce gratuluję wygranej !!!
      Ciebie serdecznie pozdrawiam Aga

      OdpowiedzUsuń
    13. Gratuluję Agnieszce !!!
      Dziękuję za miłą zabawę.
      Pozdrawiam***

      OdpowiedzUsuń
    14. Felicidades a la afortunada, que suerte ha tenido, porque el premio es maravillo.
      Besos y hermosa semana

      OdpowiedzUsuń
    15. Twoje buciki są cudowne;)
      Gratuluję wygranej;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Witaj,serdecznie gratuluję Zwyciężczyni!!! A buciki damsko-męskie :-) rewelacyjne! To mówiłam ja-wielka miłosniczka butów :-))) Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz