Przejdź do głównej zawartości

Świąteczne serca

Dzisiaj świąteczne serca na wieszaczkach. Dwa pierwsze są dwustronne, ponieważ zamierzam powiesić je w przejściu między kuchnią a pokojem. Zainspirowała mnie do zrobienia tych serduszek moja koleżanka Jola, która podarowała mi całą stertę serwetek. Poza tym z przyjemnością spędziłam czas przy serduszkach robiąc sobie chwilę rozłąki z igłą i nitką.

























Jak zwykle z zaciekawieniem czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco.

Komentarze

  1. Twoje sera sa moimi ulubionymi! Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje sera sa moimi ulubionymi! Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym połączeniem serducha z wieszakiem!!!To ostatnie mi się naj bardziej podoba!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serca WYJATKOWE:-)
    Sa naprawde piekne.Bardzo do mnie przemawiaja i kolorem i forma-cudne sa.Ogromny podziw-ogromny zachwyt!
    -Pozdrawiam-HalinkaDK-

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołkowe cudne :) Uwielbiam te Twoje serdusia :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne i takie staranne. Dla mnie dwa ostatnie najbardziej urocze.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. one są cudowne!!!
    aż sie chce Świat (pomimo tych wszystkich reklam światevznych słyszanych dookoła)...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle serduszka ślicznusie:) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszka są zachwycające!!! To pierwsze w czerwieni i te w brązo-złotach....zakochałam się:) Wprowadzają niepowtarzalny klimat...rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są, te serca z twoich prac chyba naj-naj-najbardziej przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,piękne dekoracje-"lodowiskowe" :-))) podobają mi się najbardziej.
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu jakie śliczne! tak sobie niedawno pomyślałam, ciekawe czy Apuni zrobi świąteczne serca zawieszki? I mamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje serduszka są wyjątkowe! Prześliczne!
    Ogromnie mi się podobają! Nie wiem skąd ty bierzesz te pomysły, ale rezultat jest niesamowity!
    Ech... ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie serduszka przeurocze !!!
    Nie potrafię wybrać najładniejszego ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo nastrojowe i urokliwe! Zdecydowanie najbardziej polubiłam tego radosnego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OBŁĘDNE:)
    Zainspirowałas mnie znowu
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. WSPANIAŁE PRACE JESTEM PEŁNA PODZIWU

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne, te z lodowiskiem to moi faworyci:) pozdrawaim ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Como siempre tus trabajos son muy delicados y elegantes, mis felicitaciones.
    Besos y hermosa semana

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie tu u Ciebie. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, jak zwykle zachwycam się Twoimi pracami, które zawsze cieszą me oczy :))
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysłowe serducha na wieszakach :) ślicznie się prezentują :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem wielbicielką Twoich serc, są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz piekne rzeczy, tez bym tak chciala... :-) M

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest esencja świątecznych dekoracji. Sam miód!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bellissimi questi cuori. Complimenti per i tuoi lavori, mi piacciono molto
    Lella

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie zapraszam na The Bunny Attic do znalezisk w stylu English Country, Vintage and Shabby Chic

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne wszystkie ale to z Aniołem najpiękniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Unos trabajos bellisimos, me encantan.
    Besitos desde España

    OdpowiedzUsuń
  30. Te serduszka są cudne, wspaniały pomysł. Gratuluję takiej twórczej weny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz