Przejdź do głównej zawartości

Herbata - mój ulubiony napój

Herbata rzeczywiście jest moim ulubionym napojem. W ciągu dnia nawet nie jestem w stanie policzyć ile filiżanek tego cudownego napoju wypije. Kiedy mój mąż bardzo coś chce ode mnie uzyskać, to obiecuje: "Jutro cały dzień będę Ci robił herbatkę." No i to działa.
Kiedy w zeszłym roku byliśmy na wakacjach na Sardynii, mieszkaliśmy u znajomych Sardów. Upał był nieprzeciętny ale po dwóch dniach pobytu stwierdziłam, że najbardziej to mi brakuje gorącej herbaty. Któregoś dnia odwiedziliśmy rodzinę naszych gospodarzy. Na pytanie: "Czego się napijecie?" odpowiedziałam, że herbatę. Nasz znajomy od razu wytłumaczył, że jesteśmy Polakami (w domyśle - dlatego takie dziwne zachcianki mamy).
Wracając do dnia dzisiejszego to właśnie zrobiłam "TEA HOUSE". Właściwie to domek ten zrobił mąż a ja tylko pomalowałam i wykonałam szyld.

























Pozdrawiam Was gorąco i życzę smacznej herbatki.

Komentarze

  1. piękny herbaciany domek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem herbatopijem :) Domek więc wyjątkowo przypadł mi do gustu....Całe osiedle by mi się przydało do moich zbiorów hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. O to tak jak ja. Wypijam morze herbaty kazdego dnia. Moj maz zawsze sie dziwi ze kupuje nowa skoro dopiero kupowalam cala paczke:) Tyle ze ja jestem chyba juz uzalezniona...bez czarnej herbatki z rana juz w poludnie zaczyna bolec mnie głowa. Serio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny domek! Jestem pełna podziwu dla Twojego męża, że potrafi takie cuda tworzyć i dla Ciebie, że potrafisz tak je cudownie upiększać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł! domek uroczy a ja równiez dołączam do grona herbatopijusów!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez lubie od czasu do czasu napić sie zielonej lub zielonej z jabłkiem np:) Ale zwykle z sezonie zimowym, teraz popijam sok żórawinowy z wodą...Nigdy nie widziałam tak pomyslowego herbatnika(cy???)Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek śliczny!!!!!!
    Śliczniusi!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! ale domek:)
    A ja herbatę lubię ale z mlekiem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! super pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne rzeczy robisz! Domek herbaciany śliczny - no i fajny pomysł:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny domek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jaki prześliczny...zachwycił mnie :))Uroczy:)Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kocham herbatę i bez niej żyć nie potrafię :))
    DOMEK JEST CUDOWNY !!! PIĘKNY !!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatke tez uwielbiam zwlaszcza zielona.
    Domek swietny i pomyslowy, bardzo mi sie podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Heh...moim tez-zwlaszcza 'jasminowka na czarnej'-dosc trudna do dostania-lubie,jak sie te listki otwieraja i plywaja kwiatki w czajniczku:-)
    Domek PRZECUDEK.Pomysl idealny.Milo jest pic herbatke,spogladajac na tak piekna chatke:-)A ja znow nie czuje,ze tak sobie rymuje:-)
    Pozdroweczka-psianka DK-

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny ten Twój domek:) Super pomysł,ja tak jak Ty herbatę to lubię kawkę i piję też wiele filiżanek dziennie pozdrawiam MONIA

    OdpowiedzUsuń
  17. hahha a wiesz ze czasem zabawne jest to co wydawacby sie moglo normalne ,jak mnie sie ludzie pytaja czego sie napieje i ja mowie ze herbaty to sa bardzo dziwnieni i zaraz sie tlumacza ze herbaty to chyba nie mamy hahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu wspaniały pomysł na herbaciany domek! Herbatę uwielbiam,zawsze z rana szykuję pełny dzbanek na cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie pomysłowe:)
    Bardzo mi się podobają Twoje domeczki:))
    pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim ulubionym napojem jest mrożona herbata :). Zawsze przyrządzam ją w lato, gdy jest bardzo gorąco. Napój skutecznie gasi pragnienia i orzeźwia. Taką herbatę przygotowuję przede wszystkim z cząstkami cytryny oraz miętą. Całość podaję w specjalnych szklankach do serwowania napojów https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-serwowania-napojow/szklanki obowiązkowo z kostkami lodu. Polecam.


    OdpowiedzUsuń
  22. No ok - ja też lubię herbatę raz po raz, czy kawę. Ale ostatnio głównie skupiłam się na piciu wody, nawet zastanawiam się nad tym czy nie kupować taką https://ideau.pl wodę alkaiczną, bo czytałam że jest polecana ze względu na cenne właściwości dla organizmu. Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz