Przejdź do głównej zawartości

Serca, róże i "Hymn o Miłości"

Jakiś czas temu koleżanka prosiła mnie o zrobienie kilku serc z motywem róży. Ja jak zwykle robię wszystkiego o wiele więcej niż potrzeba. Zostały mi więc dwa serca. Dorobiłam im zawieszkę w postaci wieszaczka z drutu.



















No, a skoro bawiłam się w decoupage, to zrobiłam sobie jeszcze takie oto tabliczki.



Bardzo lubię ten biblijny tekst "Hymnu o Miłości" z Pierwszego Listu do Koryntian. To dla mnie jeden z najpiękniejszych tekstów. Chyba nikt tak pięknie nie napisał o miłości.
Pozdrawiam Was słonecznie w tą upalną niedzielę i życzę jeszcze wielu takich pięknych dni.

Komentarze

  1. Masz racje nigdzie indziej tak cudownych slow o milosci nie ma :) ale tez nie ma sie co dziwic wkoncu pochodza od Boga a Bóg jest miłościa :*
    piekne tabliczki i serca :*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wieszaczki zdecydowanie bardziej do mnie przemawiaja, tabliczka jest super,skoro zajmujesz sie decupazem to moze moglabys mi üpolecic jakies ciekawe stronki,bo wlasnie szukac cos w stylu takim co na tabliczce lub takie angielskie napisy ze wzrorami ornamentu

    OdpowiedzUsuń
  3. wieszaczki super!! bardzo mi się podobają :))

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super zawieszki ( nie tylko wieszaczki)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta tabliczka z przepięknym cytatem... też go uwielbiam, jest taki... prawdziwy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, zwłaszcza serca, bo motyw róży to zdecydowanie mój ulubiony! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hymn o miłości piękny jest! Świetny pomysł z tą tabliczką:) i serducha słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszki swietne, bardzo lubie ten motyw rozy.
    Z druciku wyczarowujesz cuda, ten wieszaczek, jest boski.
    Pozdrawiam sloncznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite są te serduszka. piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. najczęściej cytowany fragment Pisma Świętego podczas ceremonii ślubnej...piękny, prawdziwy... szkoda tylko, że ludzie o nim zbyt szybko nieraz zapominają...

    OdpowiedzUsuń
  11. najczęściej cytowany fragment Pisma Świętego podczas ceremonii ślubnej...piękny, prawdziwy... szkoda tylko, że ludzie o nim zbyt szybko nieraz zapominają...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak Ci si eudaje zrobic takie precuzyjne cudka z drutu..musisz miec jakies zaczarowane rece...Serduszka i tabliczki sa sliczne!
    Pozdrawiam z dusznej Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm, pychotka tę de-kupaże :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego wcześniej tutaj nie trafiałam???
    Cudowne prace fantastyczne pomysły.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prace! Takie delikatne, lekkie... Bardzo podobają mi się Twoje elementy z drutu jakie zrobiłaś! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne prace, takie delikatne z nutką romantyzmu...cały czas podziwiam:))Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zawieszki, podoba mi się pomysł z wieszaczkami
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! i zawieszka z cytatem i serduszka! Podziwiam Twoje zdolności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyleciał do mnie Twój ptaszek - jest wyjątkowy, ogromnie się cieszę i dziękuję:) Zawieszki również inspirujące, mają ciekawe wykończenia z drucików, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. prekrasan blog i puno odličnih radova! pratim te!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz